Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~utopiec | użytkownik

imię i nazwiskoJakub adresbłękitna otchłań zarejestrowany05.02.2010 @21:44:36 ostatnio na stronie07.09.2016 @21:27:41
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttps://www.facebook.com/jakubbiewald
digarty79 komentarze573 posty na forum0

komputer / sprzęt
skrzela, błony pławne pomiędzy palcami

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cheeer    17.12.2010 @14:15:02
bardzą chętnię
~changeably    17.12.2010 @14:14:54
Zawsze mam dobre pomysły xD
_______
"Droga koleżanko i Drogi kolego
Poznasz głupiego po czynach jego."
~cheeer    17.12.2010 @14:13:31
heheh,ma fizyczność ma się jak najlepiej
czyżbys chłopcze juz come back and go to gg w czasie najbliższym?
~cheeer    17.12.2010 @14:05:28
2 gołych bab w lesie
ostatnio edytowane: 2010-12-17 14:05:44
_______
http://agnieszka-osipa.manifo.com/
~changeably    17.12.2010 @13:47:42
wiesz, że chętnie ; p
_______
"Droga koleżanko i Drogi kolego
Poznasz głupiego po czynach jego."
~CUMFORMERS    17.12.2010 @13:42:43
ale jakich protestow? :D
_______
Cum to see us *__*
http://cumformers.com
~strzelba    17.12.2010 @13:04:48
masz talent chłopie. muzy podobnej troche sluchamy i czytamy podobne rzeczy pozdrawiam
~IwOst    15.12.2010 @02:48:58
Dziękuję
Pozdrowienia
_______
iwost
~FemmeFatale    05.12.2010 @14:52:55
A gdzie te studia? No wiem, w skali jest bardzo trudno, ale często na I roku dają takie zadanie, dla mnie to trochę bezsensu. W Warszawie już to się zmieniło i od początku robią akty 1:1. Pozdrowienia
!jargach    23.11.2010 @14:19:52
*yss    15.11.2010 @22:06:12
dzięki, jestem zaszczycona
_______
...aż się oczy jeżą...
~dominikaad    09.11.2010 @00:59:36
dziękuję , pozdrawiam ciepło
milo zobaczyć wreszcie jak wyglądasz
_______
zapraszam na http://www.variart.org
~cezar00772    24.06.2010 @20:08:53
no moze troche pracy by było ale rzeźba by była bardziej utrwalona... ale spoko
~cezar00772    24.06.2010 @18:57:38
moge spytac gdzie studiujesz ?
~cezar00772    24.06.2010 @17:51:53
to szkoda tyle pracy i rzeźba fajna.... ale będą następne eheh ....
~cheeer    20.06.2010 @20:00:21
a ja ostatnio ciągle myślę o takiej wolności, którą czuje człowiek stojąc na wielkiej skale, pod którą rozciągają się bezkresne pola, zamyka oczy zrywa się wiatr i unosi włosy.i to uczucie, nie myślenia o niczym i życia chwilą
ja myślę właśnie o tym
~cezar00772    20.06.2010 @19:49:06
to moze bardziej z pamięci?
~katya0000    01.06.2010 @22:37:21
aaaa dziękuję zatem : )
~IwOst    28.05.2010 @23:05:05
_______
iwost
*yss    27.05.2010 @12:22:45
dzięki, zaszczyconam :D
_______
...aż się oczy jeżą...
~IwOst    27.05.2010 @10:12:52
Dzięki ) !
_______
iwost
~IwOst    26.05.2010 @09:42:36
...niektórzy mówią "wyższy porządek"
Dzięki za odwiedzinki
Pozdrowienia
ostatnio edytowane: 2010-05-26 09:42:59
_______
iwost
~cezar00772    22.05.2010 @16:36:11
Ok spoko czekam jak skończysz...
!jargach    17.05.2010 @15:27:07
~CUMFORMERS    20.04.2010 @20:45:17
hahahhahah dzięki ;D ^__^
_______
Cum to see us *__*
http://cumformers.com
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt